Proces- & communicatieadvies

 

Processen zíjn communicatie

Wat is je boodschap als je klant een hele dag moet thuisblijven omdat het door jou geleverde kapotte product wordt opgehaald? Laat je je klant zo merken dat je hem waardeert? Laat je hem zo merken dat je het vervelend vindt dat zijn product kapot is? Wie zijn communicatie gaat verbeteren, ontkomt er vaak niet aan om ook naar de processen te kijken.

 

Alleen mooie woorden zijn niet genoeg

Als jij het niet kunt uitleggen, kunnen wij dat ook niet. Dan is er iets anders aan de hand. Als je ons inschakelt, hoor je waar de zere plekken zitten. We geven je advies om de problemen op te lossen. Daarbij zijn we net zo creatief als met onze teksten. Het resultaat? Je klant heeft een topervaring, belt niet onnodig – en je blijft binnen je budget.

 

Meetbare resultaten

Samen bepalen we heldere doelstellingen. We stellen vast wát en hóe we gaan meten. Ons succes is dus objectief inzichtelijk. Gebruik je een bepaalde methode zoals six sigma / lean? Dan sluiten wij ons daarbij aan. En als je wilt, werken wij voor een deel op basis van variabele beloning: no cure, no pay!

 

Ja! Ik wil mijn klanten ook een topervaring bieden