Je doelgroep prikkelen tot actie
Je stuurt direct mails of e-mailcampagnes omdat je wilt dat mensen tot actie overgaan. Dat kan een aankoop zijn, of donateur worden. Of je wilt een telefoontje van een accountmanager aankondigen. Wat je doel ook is, wij zorgen er met mailings voor dat je doelgroep in actie komt.
Meten is weten
De beste campagnes zijn campagnes waarbij je test hoe je doelgroep reageert. Welke approach werkt het beste? Welke onderwerpregel verleidt de meeste lezers om de e-mail te openen? En hoeveel aankopen werden er gedaan? Met de uitkomsten maken we de optimale campagne – de campagne die het meeste oplevert.
Zo komen mailings ook echt in de inbox
Er zijn allerlei (gratis) tools beschikbaar om mailings mee te versturen. Maar als je hier geen ervaring mee hebt, nemen wij je dit graag uit handen. Wij werken samen met gespecialiseerde verzendhuizen die alle valkuilen kennen. Zo zorgen we dat je mail in de juiste opmaak op de juiste plek komt.